A projekt címe: Komplex infokommunikációs fejlesztés az ORKÁN Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 21 903 360 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt befejezési dátuma: 2021.03.31.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01286
Széchenyi

A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében az iWise hibrid megoldású integrált vállalatirányítási rendszert szereztük be, mellyel cégünk belső működésének fejlesztése valósult meg. Fontosnak tartottuk egy olyan rendszer bevezetését, amelyet saját igényinkre, társaságunk egyedi tevékenységeire szabva tudunk kialakítani, hogy célzottan segíthesse dolgozóink mindennapi munkáját.

A fejlesztésünk fő célja az volt, hogy vállalkozásunk munkafolyamatait leegyszerűsítsük, ugyanakkor átláthatóbbá és hatékonyabbá is tegyük, mely elengedhetetlen feltétele a versenyképességünk és folyamatos fejlődésünk biztosításának. Az egyes tevékenységeink áttekinthető rendszerben való megjelenítése és kezelése segítséget nyújt üzleti döntéseink meghozatalában, az innovatív üzleti megoldások alkalmazásában.

A fejlesztéssel az iWise rendszer 11 db moduljának bevezetését valósítottuk meg, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

Felhőalapú szolgáltatások esetén:

  • Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
  • Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
  • Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció

Az iWise Cloud22 CRM modul a partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. Az iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka modul a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja. Az iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment modul segítségével megvalósítható a vállalat szolgáltatásainak menedzselése, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás.

A helyben telepített saját szoftver esetén:

  • Gyártási terület funkcionális specifikáció
  • Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális specifikáció
  • Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció
  • Tudásmenedzsment specializált rendszer funkcionális specifikáció
  • Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
  • Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
  • Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) funkcionális specifikáció

Az iWise Gyártás modul a saját termékek gyártási folyamatához, annak beütemezéséhez, a keletkezett melléktermékek, illetve a szükséges alapanyagok használatba vételéhez, beszerzéséhez nyújt segítséget. Az iWise Iratkezelés modul a működés során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. Az iWise Logisztika modul segít az komplex logisztikai folyamatot alkotó részfeladatok pontos megtervezésében majd egy folyamattá való integrálásában, a költséghatékonyság figyelembevételével. A vállalati tudásbázis bővíthető az iWise Tudásmenedzsment modul használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segéd- és oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk.

Az iWise mobil ERP applikáció Android operációs rendszerre lehetővé teszi a Felhasználók részére, hogy bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférjenek az iWise rendszerhez. Az iWise Munkaügy modul (HR) fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása. Az iWise Kontrolling modul képes külső rendszerekből vett főkönyvi kivonatok importálásával riportok készítésére alkalmas. A művelet során a program elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, melyeket diagramokon is szemléltet. Az iWise WorkFlow integrált modul alkalmazásával megtervezhetővé, automatizálhatóvá, illetve nyomon követhetővé válnak a munkafolyamatok.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is.


Orkán Céglogó

"Your sandblasting expert"


Contact Us

    +36-76/441-388
    info@orkankft.hu
    +36/30-293-92-75
    +36/20-77-55-661
    Our Team
    Open: Monday-Friday 6:00-14:00
    6060 Tiszakécske
           Szolnoki út 42.